Natočení reklamního spotu do rádia není jen tak. Je zapotřebí nezapomenout do textu zahrnout všechny důležité informace a zároveň si hlídat stopáž, která nesmí přesáhnout půl minuty. To je totiž osvědčená doba, po kterou posluchači obsah reklamního spotu jen ve zvukové podobě skutečně vnímají. Namluvit spot pak obnáší zvolit správné tempo řeči, vyhnout se přebreptům a mluvit srozumitelně. A na závěr je důležité vybrat tu správnou hudbu, která ladí s tempem řeči i s obsahem reklamy. To vše si vyzkoušeli studenti prvního ročníku VOŠky z oboru Multimediální tvorba přímo v Českém rozhlase Ostrava, kteří si sedli za mikrofon v nahrávacím studiu a pod taktovkou profesionálního rozhlasového zvukaře své spoty namluvili. Zvukař jim na jejich nahrávkách pak také ukázal, jak se pracuje se zvukovou stopou, aby výsledkem byl kvalitní reklamní spot do rádia.
Menu:
Copyright AVEART Střední soukromá umělecká škola a základní umělecká škola Ostrava
Školní